Alimentarea tramvaielor cu energie electrica, in urmatoarea perioada, depinde de un fir de ata. Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au reusit sa achite doar 200 mii lei, din cele 700 mii lei necesare pentru ca furnizorul de energie electrica, Tinmar IND, sa prelungeasca furnizarea de curent electric. Astfel, acestia au acceptat sa furnizeze energie electrica doar pana pe 15 octombrie. "Municipalitatea ne-a alocat 600 mii lei, dar doar 200 mii lei au putut fi directionati pentru plata energiei electrice, din restul banilor fiind platite contributiile la stat. Au acceptat sa ne mai tina un pic, dar luni vom avea noi negocieri. Ei nu sunt multumiti, pentru ca noi avem restante din iunie. Si asta in afara facturii curente. Speram sa gasim o solutie", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP. Datoriile institutiei ar putea fi stinse daca municipalitatea si-ar plati restantele catre RATP. Acestea se ridica, momentan, la peste 10 milioane lei.
Alimentarea tramvaielor cu energie electrica, in urmatoarea perioada, depinde de un fir de ata. Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au reusit sa achite doar 200 mii lei, din cele 700 mii lei necesare pentru ca furnizorul de energie electrica, Tinmar IND, sa prelungeasca furnizarea de curent electric. Astfel, acestia au acceptat sa furnizeze energie electrica doar pana pe 15 octombrie. "Municipalitatea ne-a alocat 600 mii lei, dar doar 200 mii lei au putut fi directionati pentru plata energiei electrice, din restul banilor fiind platite contributiile la stat. Au acceptat sa ne mai tina un pic, dar luni vom avea noi negocieri. Ei nu sunt multumiti, pentru ca noi avem restante din iunie. Si asta in afara facturii curente. Speram sa gasim o solutie", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP. Datoriile institutiei ar putea fi stinse daca municipalitatea si-ar plati restantele