Mitsubishi ASX este un veritabil aventurier. Unul citadin, însă, dacă luăm în considerare suspensia setată pentru confort, sistemul de reducere a emisiilor de noxe şi dimensiunile. La prima vedere, noul ASX nu este decât un nou competitor din segmentul crossover. Se înscrie perfect în dimensiunile şi caracteristicile familiei tot mai numeroase a aşa-numitelor „SUV-uri de oraş“, intrând în competiţie directă cu Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, BMW X1 şi
Mitsubishi ASX este un veritabil aventurier. Unul citadin, însă, dacă luăm în considerare suspensia setată pentru confort, sistemul de reducere a emisiilor de noxe şi dimensiunile.
La prima vedere, noul ASX nu este decât un nou competitor din segmentul crossover. Se înscrie perfect în dimensiunile şi caracteristicile familiei tot mai numeroase a aşa-numitelor „SUV-uri de oraş“, intrând în competiţie directă cu Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, BMW X1 şi, de ce nu, cu Dacia Duster. La fel ca majoritatea competitorilor săi, Mitsubishi ASX nu poate emite mari pretenţii pe traseele neamenajate, însă garda la sol suficient de mare şi motoarele performante fac din acest vehicul un bun tovarăş de drum. Capitolul design este, poate, cel mai controversat. ASX este unul dintre acele vehicule pe care ori le iubeşti, ori le urăşti. Partea frontală, împrumutată de la Colt şi Lancer, nu pare a fi adecvată pentru un model ceva mai înalt. În schimb, designul zonei din spate este unul dintre cele mai reuşite din segment.
În interior, lucrurile stau mult mai bine. Spaţiul este neaşteptat de mare pentru un crossover, iar ergonomia este şi ea la cote ridicate. Pe şosea, Mitsubishi ASX oferă un confort superior majorităţii concurenţilor, graţie unor suspensii perfect adaptate pentru acest rol. Asta, dacă ne referim la drumurile urbane, pent