Salonul auto parizian, care şi-a deschis sâmbătă porţile pentru public după cele două zile dedicate presei, dezvăluie lupta dintre două generaţii de vehicule. Multe dintre modelele de serie prezentate vor ajunge în următoarele luni pe piaţa românească în timp ce avangarda electricelor mai are de aşteptat cel puţin un an până va lua calea showroomurilor. În drum spre România, via Paris Piaţa autoturismelor noi din România este gata să fie luată cu asalt de o nouă gene
Salonul auto parizian, care şi-a deschis sâmbătă porţile pentru public după cele două zile dedicate presei, dezvăluie lupta dintre două generaţii de vehicule. Multe dintre modelele de serie prezentate vor ajunge în următoarele luni pe piaţa românească în timp ce avangarda electricelor mai are de aşteptat cel puţin un an până va lua calea showroomurilor.
În drum spre România, via Paris
Piaţa autoturismelor noi din România este gata să fie luată cu asalt de o nouă generaţie de vehicule. Este vorba despre vehicule tot mai accesorizate, pline de sisteme electronice de comandă şi control, dotate cu propulsoare ale căror emisii poluante corespund normelor tot mai stricte impuse de autorităţi. Dacă pentru a achiziţiona un aşa-numit ZEV (Zero Emissions Vehicle) în toată puterea cuvântului românii mai au de aşteptat cel puţin un an, pentru un nou autoturism cu motor clasic care a debutat la una dintre cele mai prestigioase expoziţii auto mondiale listele dealerilor se vor deschide foarte curând.
Conform unui sondaj realizat ad-hoc printre românii perzenţi la Mondial de l’Automobile 2010, una dintre noutăţile care va avea un impact major asupra pieţei autohtone este noul Ford Focus. Deşi în privinţa designului părţii frontale există opinii pozitive dar şi negative, graţie notorietăţii brandului sub care este comercializat, noul Focus are mari şanse să atragă mulţi clienţi în showroomuri