Afacerea băcăniilor de cartier iniţiată de Dinu Patriciu nu-şi atinge principalul deziderat: cele mai mici preţuri de pe piaţă. Produsele Mic.ro sunt mai scumpe decât ale concurenţei. Sursa: EVZ
Deschise peste tot în Bucureşti pentru a revoluţiona comerţul de cartier, magazinele Mic.ro nu reuşesc să îşi "bată" concurenţa - băcăniile clasice - la capitolul preţuri.
La multe produse, magazinele din reţeaua Mic.ro, controlată de omul de afaceri Dinu Patriciu prin intermediul companiei Mercadia Holland, au preţuri mai mari decât cele din băcăniile din apropiere. În plus, preţurile sunt evident mai mari decât cele de hipermarket.
Cel de-al 79-lea magazin Mic.ro s-a deschis în urmă cu o lună şi jumătate pe strada Dumbrava Nouă, din cartierul Rahova. Potrivit angajaţilor, într-o zi vin aproximativ 300 de clienţi.
"Sunt puţin mai scumpe, dar sunt produse de calitate. Şi marfa e tot timpul proaspătă", spune una dintre angajatele firmei şi completează că punctele forte ale magazinului sunt serviciile, adică "amabilitatea şi corectitudinea". În cea mai mare parte, produsele sunt aduse din Metro, mai arată ea, adică la fel ca la orice altă alimentară de cartier.
Mic.ro, mai scump cu 25%-35%
Astfel, preţurile la carne sunt cu 15-25% mai mari decât în băcănii şi chiar cu 35% mai mari decât în hipermarketuri. De pildă, un kilogram de pulpe de pui întregi costă aici 16,69 lei, în timp ce la băcănia "Carne la Iancu", aflată la o distanţă de 200 de metri, bucureştenii le pot cumpăra cu 12,5 kilogramul. Iar la Cora Militari, aceleaşi pulpe sunt 10,9 lei/kg.
La fel se întâmplă şi în cazul cărnii de porc: un kilogram de cotlet este la Mic.ro 21,45 de lei, la Iancu - 18,5 lei, iar la Cora 17,99.
În schimb, unele produse din carne, ca de exemplu ficatul de pasăre, sunt mai ieftine la Mic.ro (13 lei /