Termenul de finalizare a lucrărilor la pasaj şi plafon este depăşit cu patru luni. Asfaltarea şi consolidarea ar fi trebuit să fie gata în iunie. Amânarea de la o lună la alta este justificată de Administraţia Străzilor Bucureşti: trafic intens, restricţii la Basarab şi vreme nefavorabilă.
Construit în anul 1987, la graniţa dintre cartierele Drumul Taberei şi Militari, Pasajul Lujerului a intrat pentru prima dată în reparaţii anul trecut. Administraţia Străzilor susţine în noiembrie 2009 că, din cauza nivelului avansat de degradare, întreaga zonă necesită o reabilitare de urgenţă.
Iniţial, termenul de execuţie era stabilit la opt luni de la începerea lucrărilor, însă a fost prelungit până la sfârşitul acestei toamne, adică până se împlineşte un an de la startul şantierului. Dacă muncitorii îşi văd de treabă în continuare, trecătorii şi şoferii trebuie să suporte în fiecare zi haosul şi zgomotul infernal al utilajelor.
„Mai avem de lucru“
Ieri după-amiază se lucra de zor la Pasajul Lujerului, dar finalizarea proiectului pare desprinsă din poveştile cu Păcală. „Noi am muncit tot timpul, dar, când ziceam şi noi că terminăm, mai venea câte o hârtie de la Primărie şi trebuia să o luăm de la capăt“, a declarat unul dintre muncitori care împingea o roabă.
În interiorului culoarului rutier, care leagă Şoseaua Virtuţii de strada Braşov, se făceau ultimele retuşuri. Odată asfaltat, traficul a început să se fluidizeze în-afara orelor de vârf, însă deasupra pasajului şi pe benzile laterale sunt blocaje permanent.
„Noi ce vină avem că s-a întârziat? Am lucrat şi în ture de noapte şi mai avem încă destul de lucru“, a afirmat un alt muncitor care lucra la Pasajul Lujerului.
O nouă amânare
Administraţia Străzilor se încurcă în explicaţii şi nu oferă prea multe lămuriri pentru şoferii c