Giganţii mondiali în domeniul transporturilor -Alstom, Franţa, şi Bombardier, Canada - intenţionează să îşi extindă prezenţa pe piaţa românească, pe piaţa trenurilor regionale şi pe cea a semnalizărilor, au declarat, pentru Agerpres, reprezentanţii celor două grupuri.'România este o ţară foarte importantă pentru Alstom, care vrea să devină o companie multi-regională. În afara contractului de mentenanţă pe care îl avem cu Metrorex pentru metroul bucureştean, avem ş
Giganţii mondiali în domeniul transporturilor -Alstom, Franţa, şi Bombardier, Canada - intenţionează să îşi extindă prezenţa pe piaţa românească, pe piaţa trenurilor regionale şi pe cea a semnalizărilor, au declarat, pentru Agerpres, reprezentanţii celor două grupuri.
'România este o ţară foarte importantă pentru Alstom, care vrea să devină o companie multi-regională. În afara contractului de mentenanţă pe care îl avem cu Metrorex pentru metroul bucureştean, avem şi o unitate de producţie pentru grup, dar şi afaceri în energie', a spus Gian Luca Erbacci, director operaţional pentru Europa de Sud al Alstom Transport.
Acesta a precizat că Alstom, lider pe piaţa ERTMS atât la infrastructură cât şi la material rulant echipat, se va concentra în România, în viitor, pe piaţa de semnalizare feroviară, care are un potenţial foarte mare, mai ales că România va trebui să instaleze sistemul ERTMS ( Sistemul interoperabil European Rail Traffic Management System), şi care vizează uniformizarea traficului la nivel european prin sisteme de semnalizare şi securizare.
Sistemul va fi instalat pe Coridoarele Europene de transport feroviar, IV VII şi IX.
'Ne vom concentra pe piaţa de semnalizare, cu un foarte mare potenţial. De asemenea, să nu uităm piaţa trenurilor, acolo unde Alstom are un produs care s-ar potrivi pentru trenurile Intercity din România - Coradia',