”Nu am renuntat sa fac marketing, dar acum este pentru mancare sanatoasa”, spune Marius Tudosiei (foto), un antreprenor in varsta de 35 de ani, care timp de aproximativ zece ani a promovat diferite branduri media printre care Jurnalul National, Radio Romantic si Realitatea TV. El a deschis de curand ”Bacania Veche”, un magazin unde se vand doar produse naturale.
Desi se afla intr-o casa veche de pe strada Barbu Vacarescu si vinde produse precum paine, biscuiti, ciocolata, ceaiuri, carne, branza si fructe, magazinul nu arata precum un chiosc obisnuit de cartier, ci mai degraba iti aduce aminte de “camara bunicii”, asa cum il descriu o parte dintre cumparatori.
De altfel, Tudosiei recunoaste ca nu stie “sa faca retail”, iar metoda pe care s-a bazat pentru atragerea de clienti este reteaua sociala Facebook, atat pentru ca vrut sa isi demonstreze ca dupa mai multi ani in marketing poate folosi un instrument care nu necesita un buget de promovare, dar si pentru ca si-a dorit sa creeze o comunitate de oameni care mananca sanatos.
“Ma gandeam sa fac aceasta bacanie de aproximativ doi ani pentru ca la un moment dat incepusem sa ma intalnesc la cumparaturi cam cu aceiasi oameni in aceleasi locuri. De exemplu, acum imi cunosc majoritatea clientilor si unora le stiu si numele pentru ca stau mereu la magazin”, spune fondatorul afacerii. El adauga ca unul dintre motivele pentru care si-a lansat un astfel de business este faptul ca mancarea de la supermarket este mai putin sanatoasa, dar mai ales lipsita de savoare.
Investitia in magazinul deschis in septembrie a fost de aproximativ 25.000 de euro, bani imprumutati de la prieteni care au fost utilizati pentru inchirierea si amenjarea spatiului, cumpararea echipamentelor si a stocurilor initiale.
In bacanie se vand produse de import din Grecia, Congo, Italia, Germania sau Spania, produse roman