Un nou parteneriat între FRF şi Sistemul Coca-Cola România a fost semnat la începutul lunii septembrie, pe o perioadă de patru ani.
„Coca-Cola a fost intotdeauna asociata cu fotbalul, un sport care, asemenea brandului, a depasit granitele natiei care l-a creat, un sport care genereaza pasiuni si adversitati, dar care creaza eroi cu nume mai sonore decat numele sefilor de stat. Toti cei care iubim fotbalul in general si fotbalul romanesc in special, traim emotiile si apreciem fotbalul pentru spectacol, competitie si fair play. Aceasta energie extraordiara ne uneste pe toti, indiferent de preferinte si ne indeamna sa sustinem cu toata forta echipa nationala, care, de-a lungul timpului, a generat pasiuni, dezbateri aprinse, dar si clipe de magie care ne-au ramas in suflet.
Coca-Cola a fost alaturi atat de tricolori cat si de fanii lor in cele mai emotionante momente, sustinandu-i si oferindu-le momente grandioase. Ne bucuram sa o putem face acum mult mai indeaproape.", a declarat Petre Sandru, Comercial Manager Coca-Cola.
Datorita implicarii indelungate in evenimentele fotbalistice, Coca-Cola intelege si impartaseste pasiunea fanilor pentru sportul rege si amplifica experienta atat pentru cei care joaca fotbal, cat si pentru cei care il urmaresc. Coca-Cola este un partener de traditie al echipei nationale de fotbal si un suporter pe termen lung al fotbalului la toate nivelurile, fiind partener oficial FIFA din 1974 si sponsor oficial al Cupei Mondiale FIFATM incepand cu 1978. De asemenea, Sistemul Coca-Cola Romania sustine numeroase evenimente fotbalistice, diverse initiative care promoveaza activitatea fizica si programe sportive locale care incurajeaza tinerii sa adopte un stil de viata activ si echilibrat.
In Romania, Coca-Cola a gazduit de-a lungul timpului evenimente de amploare care incurajeaza fanii fotbalului sa celebreze bucuria si pasiunea