Luna august a adus un nou succes internaţional pentru Publicis România. Pentru a treia oară, agenţia câştiga pitch-ul de creaţie Renault, competiţie internaţională cunoscută în reţeaua Publicis sub numele de RING.
În acest an, lupta creativă din cadrul RING-ului s-a dat între agenţiile Publicis din Franţa, Rusia, Turcia şi România. Prezentările celor patru agenţii au fost judecate iniţial de comitetul format din top management-ul Renault France, ca apoi să fie trecute prin filtrul research-ului în fiecare dintre ţările participante în competiţie.
Pitch-ul a avut că obiectiv dezvoltarea unui nou concept creativ pentru comunicarea modelului Renault Fluence. Acest model, lansat la sfârşitul lui 2009, are ambiţia de a deveni noua referinţă în materie de calitate, spaţiu interior şi design în segmentul sau.
Ideile echipei Publicis din România au fost primite cu mult entuziasm în egală măsură de către client, dar şi de focus grupurile din ţările participante la Ring. Spotul câştigător, interesant atât pentru marca Renault, cât şi pentru întregul peisaj al comunicării auto, va fi exportat în mai multe ţări din Europa, America de Sud şi Asia.
"Forţa parteneriatului Renault-Publicis România este demonstrată încă odată. Încă de la primele discuţii, am ştiut că ideea noastră va fi foarte apreciată, dar asta nu ne-a scutit de emoţii. A fost un proces lung, de câteva luni, cu numeroase întâlniri şi discuţii între noi, colegii de la Paris şi clienţii de la Renault France - pe care îi felicităm pentru puterea şi viziunea de a aprobă o campanie cu atitudine, care va redefini standardele de comunicare într-o industrie grav afectată de criză financiară globală", spune Cătălin Albu, Group Account Director la Publicis România.
Luna august a adus un nou succes internaţional pentru Publicis România. Pentru a treia oară, agenţia câştiga pitch-ul de creaţie