Andreea Marin Bănică şi Mihaela Rădulescu au din nou proiecte asemănătoare. Dacă prima este imaginea unei maşini de spălat, cea de-a doua face reclamă la mezeluri. Până acum, cele două eterne rivale au scos pe piaţă cărţi şi haine pentru copii sau au fost imaginea unor campanii caritabile, derulate în acelaşi timp, pentru aceleaşi cauze.
Zgomot de motoare nervoase, câţiva motociclişti de enduro care se întrec într-o pădure şi Mihaela Rădulescu. Fană declarată a competiţiilor de motociclism - „microb", cu care vedeta „s-a contaminat" de la mai tânărul său partener, Dani Oţil - diva a renunţat la tocuri şi rochii sexy pentru costumul de enduro.
Citiţi şi:
Exodul de la Realitatea TV
Aceasta nu ar fi o premieră pentru Mihaela Rădulescu, în schimb combinaţia mezeluri-sport extrem este. Astfel, vedeta şi-a pus costumul de piele şi casca de biker, a urcat pe motor şi a făcut un spot de jumătate de minut pentru firma de mezeluri Elit. Deşi reclama nu o arată pe fosta prezentatoare a „Duminicii în familie" pe motocicletă, publicul îşi poate da seama că Mihaela Rădulescu „joacă" personajul unei concurente participante la o competiţie de motociclism.
După câteva cadre cu sărituri printre copaci, diva ia o mică pauză: se aşează şi îşi desface un sandviş din care începe să mănânce cu poftă. În scurt timp este chemată prin staţie şi întrebată, de ceilalţi colegi, unde este. Răspunsul vine prompt: „Mănânc, voi?", după care vedeta rosteşte un scurt mesaj de promovare pentru mezelurile Elit.
Fără spot pe TV
Coincidenţă sau nu, eterna rivală a Mihaelei Rădulescu, Andreea Marin Bănică contraatacă cu o reclamă la maşinile de spălat LG Direct Drive. După ce a devenit imaginea unor mărci de detergent, de autoturisme de lux ori de bijuterii, „Zâna Surprizelor" a fost numită ambasadoarea respectivei maşini de spălat.
C