Lucrarile de reabilitare a arterei principale din Petrosani, finantate cu fonduri europene, au sarnit reactii controversate din cauza modului in care firma care a castigat licitatia le executa.
De ceva timp circulatia autovehiculelor prin Petrosani este imposibila, deoarece angajatii firmei Drupo, castigatoarea a peste 2,2 milioane de euro destinati asfaltarii Petrosaniului, s-au apucat de lucru dupa cum le-a trecut sefilor prin cap. Adica pe portiuni si pe cateva zeci de metri deodata, pe cate o anumita banda de circulatie aleasa la intamplare.
Muncitorii au inceput cu bordurile, pe care cand le scot, distrug si o parte din trotuar, dupa care incep sa rascheteze covorul asfaltic existent care este uzat, dupa care vin cu un covor de asfalt nou.
Totul arata aproximativ bine pana in momentul in care muncitorii ajung si la gurile de canalizare, peste care trec de parca nici nu le vad.
Numai ca aceste guri de canal, dupa ce se toarna primul strat de covor asfaltic, arata ca niste gropi de cativa centimetri adancime si care sunt adevarate capcane pentru soferii aflati in trafic.
"Este inimaginabil ce fac muncitorii acestia. Acum lasa gurile de canal, desi cred ca ar fi trebuit sa le ridice la acelasi nivel. Ce or sa faca, le vor astupa cu ultimul strat de bitum si atunci sa ne asteptam?", declara un locuitor.
In schimb, un sofer este mult mai vehement fata de modul in care lucreaza la reabilitarea carosabilului.
"Nu am vazut din cauza traficului imposibil si am trecut peste un canal, o groapa lasata efectiv in mijlocul strazii, care avea o adancime de cativa centimetri si am evitat milimetric sa iau alte doua. Am crezut ca mi-am indoit janta, insa din fericire nu am patit nimic. Nu este posibil ca dupa ce spun ca au reabilitat o portiune de drum sa mai existe astfel de probleme", spune bar