MIC.RO, companie membră a Mercadia Group, şi-a extins până în prezent reţeaua la 113 de unităţi comerciale în Capitală şi pregăteşte un nou concept care să vină în ajutorul bucureştenilor: magazinele mobile.
Citiţi şi
S-a lansat magazinul online Adevărul Shop
Până la finalul lunii octombrie, 30 de magazine vor fi operaţionale în cartierele unde oamenii nu au de unde să-şi facă cumpărăturile. Marfă proaspătă, depozitată în condiţii cât mai bune, şi mai ales preţuri convenabile sunt printre ofertele puse la dispoziţia clienţilor, iar avantajul vine din promoţiile care sunt zilnice.
„Încercăm să dezvoltăm nişte băcănii cu fete şi băieţi de prăvălie, cu ucenici“, a declarat, astăzi, omul de afaceri Dinu Patriciu. Angajaţii participă la training-uri care se organizează la două săptămâni şi sunt certificaţi de Ministerul Muncii.
Obişnuiţi cu acele caieţele prin care să-şi cumpere cele necesare, acum clienţii magazinelor MIC.RO vor putea beneficia de carduri pentru cumpărături. Proiectul experimental a fost deja demarat în 10 magazine din reţeaua MIC.RO. În total vor fi dezvoltate 2.000 de unităţi mobile şi 1.000 de unităţi fixe. Reţeaua s-a extins inclusiv în mediul rural, în localităţi precum Snagov, Corbeanca sau Baloteşti.
„MIC.RO, prin magazinele sale fixe ş mobile, este băcănia modernă, care răspunde nevoilor urgente ale vecinului de cartier. În plus, MIC.RO este si o reţetă de business care oferă micilor comercianţi posibilitatea de a deveni asociaţi“, a declarat Dan Ionescu, CEO Mercadia Group.
La toate acestea se adaugă reţeaua de discountere miniMAX, care va avea 150 de magazine în toată ţara până în cea de-a doua jumătate a lui 2011. Investiţia totală în întreaga reţea MIC.RO se va ridica la peste 200 milioane de euro.