Inevitabil, trebuia să scriu şi despre acest album, de care încă îmi mai este frică. Pentru că 80s Revival este cea mai riscantă şi mai enervantă treabă din acest deceniu.
Mare diferenţă între un album Backstreet Boys şi Happiness nu prea ar fi, pentru o audienţă generală. Mulţi îşi vor aduce aminte de East 17 sau, de ce nu, chiar de Gary Barlow. De asemenea, este ciudat să-i încadrez la Synthpop, fiindcă HURTS parcă nu merită să fie pe aceeaşi listă cu Depeche Mode, New Order sau Pet Shop Boys.
Nu ştiu încă de unde au apărut cu cel mai bun hit pop al anului – Wonderful Life. Pe Youtube. Şi cu ce dracu bani au filmat clipul ăla, demn de o ediţie digitală Vogue. Cîteva luni mai tîrziu au semnat cu RCA şi au anunţat acest LP. Pe care cîntă şi Kylie Minogue (vezi Devotion). Comercial vorbind, au făcut un pas imens. Dar albumul suferă de plictiseală şi melancolie gratuită. Atunci de ce este această trupă atît de importantă? Pentru simplul fapt că au scos un single şi un videoclip absolute, sublim de neo-romantice.
De văzut neapărat fosta lor trupă, Daggers, şi de ascultat Illuminate
LATER EDIT: Vin în Silver Church, pe 11 noiembrie, via Feeder
HURTS – Wonderful Life (Official new version) [HQ] from skateshop berlin on Vimeo.
Vezi şi mihaitita.blogspot.com
Inevitabil, trebuia să scriu şi despre acest album, de care încă îmi mai este frică. Pentru că 80s Revival este cea mai riscantă şi mai enervantă treabă din acest deceniu.
Mare diferenţă între un album Backstreet Boys şi Happiness nu prea ar fi, pentru o audienţă generală. Mulţi îşi vor aduce aminte de East 17 sau, de ce nu, chiar de Gary Barlow. De asemenea, este ciudat să-i încadrez la Synthpop, fiindcă HURTS parcă nu merită să fie pe aceeaşi listă cu Depeche Mode, New Order sau Pet Shop Boys.
Nu ştiu încă de unde au apărut cu cel mai bun hit pop al anului