Piata Charles de Gaulle
Una dintre cele mai aglomerate zone din Capitala va avea, in cel mult trei ani, o parcare subterana pe masura. Pentru constructia ei, primaria va plati aproape 45 de milioane de euro. Pe cele trei niveluri, 601 soferi din Capitala isi vor putea parca masinile. "Recomandarea mea e sa nu se toarne asfalt la Charles de Gaulle, pentru ca incep lucrarile la parcare", a declarat ieri primarul Sorin Oprescu.
Piata Dorobantilor
In 2006, cand a fost facut proiectul, parcarea din Dorobanti costa aproape 20 de milioane de euro. Acum, pentru constructia ei primaria va investi putin peste noua milioane de euro. Noua parcare va fi dispusa pe doua niveluri si va putea adaposti 254 de autoturisme. Termenul de finalizare a lucrarilor este de doi ani.
Piata Walter Maracineanu
Peste doi ani, in noua parcare din Piata Walter Maracineanu 241 de bucuresteni isi vor putea lasa masinile. Costul constructiei cu doua etaje va fi de 8,5 milioane de euro. Pentru acest proiect a fost necesara reconfigurarea parcajului, pentru a se evita defrisarea copacilor protejati din zona parcului Cismigiu.
Strada Edgar Quinet
Un parcaj subteran, cu 380 de locuri dispuse pe trei etaje, va fi construit si pe strada Edgar Quinet. Acesta va fi dat in folosinta in cel mult trei ani de la demararea lucrarilor. Pentru constructia parcarii de pe strada Edgar Quinet, primaria va plati aproximativ 13 milioane de euro.
Piata Alba Iulia
Conform proiectului, pentru parcarea cu trei niveluri din Piata Alba-Iulia, care va putea adaposti nu mai putin de 1.496 de masini, municipalitatea va plati 68 de milioane de euro. Lucrarile de constructie, care vor fi demarate in perioada imediat urmatoare, vor fi finalizate in trei ani.
Noua masini, pe un spatiu
Daca este ceva ce lipseste acut in Capitala, acelea sunt locurile de parca