Omul de afaceri Dinu Patriciu lansează primele magazine mobile Mic.ro şi vizează ca numărul acestora să ajungă la 2.000 la sfârşitul anului viitor, dată la care şi numărul magazinelor de cartier sub acelaşi brand va atinge 1.000 de unităţi.
În prezent există 115 magazine de cartier fixe Mic.ro, iar vineri, 8 octombrie, numărul acestora va ajunge la 120. În octombrie vor fi deschise 32 de unităţi, iar în noiembrie şi decembrie câte 60.
"O altă direcţie de dezvoltare a reţelei vor fi magazinele mobile, construite pe o platformă de 3,5 tone şi dezvoltate cu partenerii noştri de la Casa Auto şi Auto Italia", a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, omul de afaceri Dinu Patriciu. Şasiul şi carosarea magazinelor mobile vor fi în responsabilitatea integratorului, respectiv Casa Auto şi Auto Italia, care asigură mentenanţa, iar magazinele sunt proprietatea Mic.ro.
În octombrie vor fi deschise 80 de magazine mobile, 30 în noiembrie, 50 în decembrie, iar de anul viitor vor fi inaugurate circa 120 pe lună. El a adăugat că investiţia totală în întreaga reţea de magazine fixe şi mobile va fi de peste 200 milioane de euro, din care până acum s-au investit circa 30 milioane de euro.
Patriciu, despre lanţurile internaţionale de magazine: Dacă am o dorinţă e să-i văd dând colţul
Dinu Patriciu a declarat că afacerea Mic.ro este proiectată pentru a distruge comerţul importat şi că cea mai mare dorinţă a lui este să vadă acest tip de comerţ "dând colţul".
Dacă la deschiderea reţelei Mic.ro a cumpărat 80% din marfă de la Metro, acum mai achiziţionează doar 10% de la lanţul german, iar în zece zile nu va mai prelua deloc, a afirmat el.
"A fost o experienţă tristă, pentru că sunt neserioşi. Dintr-o gamă de produse pe care o comandam reuşeau să livreze doar 40%. Nu erau în stare", a afirmat Patric