Adrian Dragomir, bucureşteanul care-şi vinde steagurile sub deviza "Nouă ni se fâlfâie", a venit ieri în redacţia gândul pentru a-şi primi premiul de 2.500 de euro, obţinut în urma voturilor cititorilor
De la începutul lunii septembrie, gândul a prezentat poveştile a 20 de firme mici, pornite cu bani puţini, care au reuşit să reziste crizei. Cea care a câştigat simpatia şi voturile cititorilor a fost afacerea cu steaguri pornită cu câţiva ani în urmă de Adrian Dragomir sub sloganul "Nouă ni se fâlfâie". Banii îi va pune deoparte şi îi va folosi pentru a-şi creşte afacerea spune bucureşteanul, care face acum economii pentru a-şi mări baza tehnologică. În prezent firma pe care o conduce are una dintre cele mai moderne echipamente de imprimare pe poliester, dar Adrian Dragomir vrea să achiziţioneze unele de imprimare şi pe alt tip de materiale.
"Mă bucur că am primit acest premiu şi cel mai mult mă bucur de faptul că am câştigat un pic de notorietate, că încep să se vadă rezultatatele muncii", a declarat Adrian Dragomir, câştigătorul premiului oferit de Banca Transilvania. "Fabrica de ideiGândul a fost pentru Banca Transilvania, ca partener al acestei competiţii, o ocazie în plus să cunoaştem afaceri de succes. Ideile noi şi spiritul antreprenorial sunt ingrediente care nu ţin cont de criză. Unii au început acolo unde alţii au renunţat sau, mai mult decât atât, unde nu s-ar fi gândit să investească. Iar proiectul câştigător este cel mai elocvent exemplu, în acest sens", a declarat Tiberiu Moisă, Director Executiv Clienţi Corporativi & IMM, Banca Transilvania.
Începuturile afacerii lui Adrian Dragomir, care odinioară, pe când era angajat al unei firme de făcut steaguri, căra drapele cu cârca prin metrou, au fost cum nu se poate mai modeste.
Drapele pentru Francis Ford Coppola
Când a demisionat, fiind decis să-şi pornească propria aface