Au apărut temele de reflecţie care pot fi abordate în cadrul activităţilor metodice sau al cercurilor pedagogice pentru învăţământul preşcolar. Conform unei publicaţii apărute pe site-ul Inspectoratului Şcolar Judeţean Mureş acestea sunt: ,Deficienţele socioemoţionale la preşcolari” şi ,,Diversitatea culturală în activităţile cu preşcolarii”. De asemena, au apărut şi cărţile care sunt recomandate cadrelor didactice pentru lectura de anul acesta: ,,Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului” la editura Paralela 45, ,,Didactica disciplinelor pedagogice.Un cadru constructivist” la editura Paralela 45, ,,Pedagogia contemporană – Pedagogia pentru competenţe” la editura Casa Cărţii de Ştiinţă, ,,Educaţia. Iubire, edificare, desăvârşire” la editura Polirom. Restul titlurilor recamnadate pentru lectură le puteţi găsi pe site-ul ISJ Mureş în ,,Scrisoarea metodică 2010”.
Au apărut temele de reflecţie care pot fi abordate în cadrul activităţilor metodice sau al cercurilor pedagogice pentru învăţământul preşcolar. Conform unei publicaţii apărute pe site-ul Inspectoratului Şcolar Judeţean Mureş acestea sunt: ,Deficienţele socioemoţionale la preşcolari” şi ,,Diversitatea culturală în activităţile cu preşcolarii”. De asemena, au apărut şi cărţile care sunt recomandate cadrelor didactice pentru lectura de anul acesta: ,,Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului” la editura Paralela 45, ,,Didactica disciplinelor pedagogice.Un cadru constructivist” la editura Paralela 45, ,,Pedagogia contemporană – Pedagogia pentru competenţe” la editura Casa Cărţii de Ştiinţă, ,,Educaţia. Iubire, edificare, desăvârşire” la editura Polirom. Restul titlurilor recamnadate pentru lectură le puteţi găsi pe site-ul ISJ Mureş în ,,Scrisoarea metodică 2010”.