Delia Nica, vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale (AMRCR), spune ca nu marile retele de magazine sunt vinovate de disparitia magazinelor de cartier, ci ele insele, pentru ca nu si-au adaptat gama de produse si servicii nevoilor clientilor.
[Update 2] Delia Nica, vicepresedintele AMRCR, a transmis redactiei Wall-Street o pozitie vis-a-vis de interventia din cadrul unei conferinte de retail organizate astazi.
"In cadrul Retail Summit la care am participat, nu s-a facut referirie pentru nici un moment la aparitia in presa a declaratiilor domnului Dinu Patriciu in legatura cu relatia sa cu Metro Cash & Carry Romania. Una dintre intrebarile adresate de moderatoare participantilor a avut ca tema «pe fondul crizei cum apreciati expansiunea hard discounterilor si ce viitor au magazinele de proximitate?»”
Declaratiile au fost facute ca reprezentant al AMRCR (Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania) din functia de vicepresedinte al acestei asociatii, marturie putand sta oricand inregistrarea interventiei. Interventia mea a fost urmatoarea: «Magazinele de proximitate au fost si vor fi intotdeauna o optiune pentru clienti, asa cum este peste tot in Europa. Marile lanturi de magazine au fost deseori invinuite ca prin aparitia lor au omorit micile magazine de cartier si doresc sa fac precizarea ca acele magazine care au stiut sa tina pasul cu vremurile, si-au fidelizat clientii, cele care au ramas in urma s-au omorat singure»".
[Update 1] Oficialii Metro Cash & Carry au transmis redactiei Wall-Street pozitia oficiala privind declaratiile domnului Patriciu. Redam pozitia oficiala a Metro in integralitate in cele ce urmeaza.
''Metro Cash & Carry Romania, prin forma de comert practicata, se adreseaza profesionistilor din diverse domenii precum cele ale revanzatorilor, unitatilor Horeca, micilor intreprinzatori, oferta sa de p