Un recepţioner al unui hotel din Bucureşti a fost arestat preventiv, pentru 29 de zile, pentru fraudarea cardurilor clienţilor hotelului, cărora le-a creat un prejudiciu de aproximativ 9.000 de lei, bani folosiţi pentru a-şi cumpăra aparatură electronică.
La anchetă au lucrat poliţişti de la crimă organizată, sub supravegherea Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti, se arată într-un comunicat de presă de joi al Poliţiei Române.
Bărbatul, care lucra ca recepţioner la un hotel din Bucureşti, este suspectat că, în perioada iulie - septembrie, a fraudat cardurile mai multor clienţi ai hotelului respectiv, creând un prejudiciu estimat până în prezent la 9.000 de lei.
El obţinea datele de identificare ale cardurilor unor clienţi care plăteau cu cardul şi, cu ajutorul altei persoane, folosea datele pentru a plăti aparatură electronică pe site-uri de pe internet. Cei doi foloseau şi datele de identitare ale clienţilor atunci când primeau produsele cumpărate prin curier.
Poliţiştii au făcut, miercuri, percheziţii la domiciliile celor doi, reţinându-l pe recepţioner. Totodată, la locuinţele suspecţilor poliţiştii au găsit şi sisteme informatice, medii optice de stocare a datelor şi bileţele pe care erau notate numere de carduri.
În aceeaşi zi, recepţionerul a fost prezentat Tribunalului Bucureşti cu propunere de arestare preventivă, instanţa emiţând mandat pentru 29 de zile.
Poliţiştii Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Bucureşti şi Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti continuă cercetările pentru stabilirea întregii activităţi infracţionale. (Ioana Burtea, ioana.burtea@mediafax.ro)
Un recepţioner al unui hotel din Bucureşti a fost arestat preventiv, pentru 29 de zile, pentru fraudarea cardurilor clienţilor hotelului, cărora le-a creat un prejudiciu de aproximativ