Regia Autonomă de Transport Timişoara a efectuat o analiză privind modul în care percep timişorenii serviciile de transport public din oraş. Peste 70% dintre călătorii care au completat chestionarele s-au declarat satisfăcuţi de serviciile R.A.T.T.
R.A.T.T. a realizat o nouă analiză a satisfacţiei călătorilor faţă de serviciile oferite. Concluziile anchetei au arătat că gradul de mulţumire a călătorilor a crescut, de la ultima sondare a opiniilor, de anul trecut.
Evaluarea satisfacţiei clienţilor pentru prima jumătate a anului s-a efectuat pe baza răspunsurilor clienţilor R.A.T.T. la chestionarul postat pe pagina oficială a Regiei. Rezultatele obţinute au avut la bază de 356 de persoane.
În urma centralizării răspunsurilor a rezultat că gradul total de satisfacţie al clienţilor, faţă de călătoriile cu mijloacele de transport în comun, este de 73%, cu 19 procente peste valoarea înregistrată în a doua jumătate a anului trecut, când a avut loc ultima analiză de acest gen.
În ce priveşte siguranţa călătorilor din punct de vedere al stării tehnice a vehiculelor, 81,2% dintre respondenţi s-au declarat în siguranţă când circulă cu mijloacele de transport public, iar 18.8% consideră că mai trebuie îmbunătăţit acest aspect.
Datorită acţiunilor lucrătorilor de la Grupul de Control care circulă însoţiţi de poliţiştii comunitari – acţiuni care au avut ca scop inclusiv depistarea hoţilor de buzunare şi înlăturarea cerşetorilor din mijloacele de tarnsport în comun –, percepţia negativă a publicului călător privind siguranţa în mijloacele de transport în comun a scăzut de la 47%, cât a fost la ultima analiză, la 16,8% în acest an.
În ceea ce priveşte sistemul de ticketing, a rezultat că 51,6% dintre respondenţi se declară mulţumiţi de acesta. În opinia celor chestionaţi legat de modul de validare, 43,1% consideră că sistemul de ticketing e