Cardul, lansat de Carrefour si MasterCard, este disponibil incepand cu saptamana aceasta in toate cele 23 de hipermarketuri ale retailerului francez, putand fi achizitionat direct de la casele de marcat.
Romania este prima tara europeana din grupul Carrefour in care sunt introduse cardurile preplatite pentru cumparaturi - o premiera pe piata de retail romaneasca. Cardul este disponibil pentru cumparare doar la casele de marcat din hipermarketurile Carrefour si poate fi folosit imediat dupa ce posesorul l-a alimentat cu bani in prealabil.
Practic, clientul il achita la casele de marcat, iar dupa cateva minute il poate ridica de la biroul de servicii financiare din hipermarket, fara a fi nevoie de vreun cont bancar. Cardul este unul de debit reincarcabil, deci posesorul poate face achizitii doar in limita sumei de care dispune.
Cardul functioneaza la fel ca un card MasterCard, atat in tara, cat si in strainatate, acesta putand fi alimentat de detinator sau de alti posesori de carduri preplatite, prin transferuri de pe telefonul mobil, prin SMS, sau direct la casele de marcat Carrefour.
Limita maxima anuala pentru alimentare este de 2.500 de euro, iar cea minima - de 10 lei. Cardul costa 20 de lei, din care 10 lei raman pe card.
"MasterCard si Carrefour au un parteneriat solid de mai multi ani la nivel local si international. Posesorii pot utiliza cardul la orice comerciant din mediul real sau virtual, in tara sau strainatate, in peste 30 de milioane de locatii in toata lumea. In noiembrie va avea loc o campanie de utilizare pentru acest card in magazinele Carrefour", a declarat Denisa Mateescu, directorul general Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.
Institutia financiara in spatele platformei dezvoltate pentru cardurile Carrefour este Raiffeisen Bank Romania, cea care se va ocupa de administrarea banilor posesoril