COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 8 octombrie 2010
real,- aniversează 4 ani de prezenţă pe piaţa din România
În luna octombrie, real,- Hypermarket România sărbătoreşte 4 ani de la intrarea pe piaţă. În cei patru ani de activitate, real,- Hypermarket România a deschis 25 de magazine în 18 oraşe din întreaga ţară, in urma unor investiţii care ajung la aproximativ 500 de milioane de euro.
Pentru a se adapta în permanenţă cerinţelor şi nevoilor consumatorilor români, real,- a modernizat continuu formatul magazinelor sale, a adus numeroase premiere pe piaţa autohtonă de retail şi a adus inovaţii de ultimă oră în magazinele pe care le operează. Programele de loializare, noutăţile absolute aduse raionului de vinuri, inclusiv sistemul de degustare ENOMATIC, programul non stop pentru magazinele din Bucuresti, campaniile de returnare a TVA-ului, programele de reduceri de preţuri, dezvoltarea portofoliului de mărci proprii sunt doar câteva dintre acestea.
Evoluţia reţelei de hipermarketuri real,-, calitatea produselor şi serviciilor oferite, se remarcă şi în rezultatele financiare, compania înregistrând permanent un indice de volum al cifrei de afaceri supraunitar. Din 2006, primul an de prezenţă pe piaţă, până în 2009, cifra de afaceri a companiei a crescut de aproape 8 ori, de la 98,47 de milioane de euro până la 760,76 de milioane de euro (valori nete, nu includ TVA). De asemenea, beneficiile real,- pentru piaţa muncii din România nu sunt de neglijat, fiind create in jur de 2000 de locuri de munca in fiecare an operaţional. Angajaţii real,- au beneficiat de programe de calificare şi training, precum şi de posibilitatea construirii unei cariere de succes într-una dintre cele mai importante companii de pe piaţa de comerţ modern din ţară.
„real,- România aniversează, iată, 4 ani în România, prilej cu care dorim să le mulţu