Dacă nu ai nevoie de o limuzină executive, caz în care ai alege fără ezitare Seria 7, ci doar de o maşină business care să îţi sublinieze personalitatea, atunci Seria 5 este tot ce îţi vei dori.
Un 530d (Turbodiesel, 6 cilindri) te tentează să faci experimente. Abia după ce vei încerca toate opţiunile - de la reglarea scaunelor la navigaţie şi de la setările suspensiilor la... cine ştie ce buton a cărui destinaţie nu o cunoşti dar îţi întreţine curiozitatea, ei bine, abia după ce vei încerca toate opţiunile vei vedea că nemţii s-au gândit la toate şi ţi-au pus pe tavă o maşină pe care poţi să o asortezi şi la un costum Armani, şi la o dispoziţie proastă, şi la o seară culturală, şi la nişte inele de rapper.
Pur şi simplu, pentru orice dispoziţie sau deplasare ai avea, maşina va veni cu un feed-back... care te va face să te îndrăgosteşti de ea.
Calităţile dinamice sunt excelente. De remarcat, încă o dată, Active Cruise Control care pe autostradă ţine viteza constantă şi încetineşte abia atunci când vede că maşina din faţă frânează şi ea; operaţiunea se poate repeta şi la mersul în coloană, ceea ce face să nu ai decât o singură grijă - direcţia.
La sfârşit, un singur calificativ: nu bun, nu foarte bun - ci excepţional. Poate nu mă credeţi pe cuvânt, aşa că vă poftesc să încercaţi...
Noi am testat
● Motorizare: 3.0L/245CP
● Acceleraţie: 0-100 km/h: 6,3 s
● Viteza maximă: 250 km/h
● Cutie automată, 8 trepte
Dacă nu ai nevoie de o limuzină executive, caz în care ai alege fără ezitare Seria 7, ci doar de o maşină business care să îţi sublinieze personalitatea, atunci Seria 5 este tot ce îţi vei dori.
Un 530d (Turbodiesel, 6 cilindri) te tentează să faci experimente. Abia după ce vei încerca toate opţiunile - de la reglarea scaunelor la navigaţie şi de la setările suspensiilor la