Publicatia "The New York Times" va incepe sa taxeze continutul online la inceputul anului viitor, insa directorii nu se arata ingrijorati de aceasta schimbare, ba din contra sunt chiar optimisti si spun ca vor avea succes.
La inceputul anului, reprezentantii publicatiei au anuntat ca intentioneaza ca incepand cu 1 ianuarie 2011 sa ofere utilizatorului acces liber la un anumit numar de articole si vor aplica taxa cand numarul de articole este depasit, informeaza Journalism.
Janet Robinson, CEO al The New York Times Company, a declarat vineri la Hamburg, la World Editors Forum, ca publicatia condusa de ea nu va renunta la conversatia online.
Robinson a precizat ca site-ul va ramane activ in "ecosistemul web".
Robinson a mai spus ca decizia a fost luata in urma unei analize din care a reiesit ca citirorii sunt dispusi sa plateasca pentru materiale de mai buna calitate.
Compania a mai trecut printr-o astfel de perioada de taxare in 2005, cand au existat peste 200.000 de utilizatori inregistrati la TimesSelect, insa in 2007 aplicatia a fost intrerupta.
"TimesSelect a fost un program de pionierat care a generat venituri semnificative", a spus CEO-ul companiei.
Publicatia "The New York Times" va incepe sa taxeze continutul online la inceputul anului viitor, insa directorii nu se arata ingrijorati de aceasta schimbare, ba din contra sunt chiar optimisti si spun ca vor avea succes.
La inceputul anului, reprezentantii publicatiei au anuntat ca intentioneaza ca incepand cu 1 ianuarie 2011 sa ofere utilizatorului acces liber la un anumit numar de articole si vor aplica taxa cand numarul de articole este depasit, informeaza Journalism.
Janet Robinson, CEO al The New York Times Company, a declarat vineri la Hamburg, la World Editors Forum, ca publicatia condusa de ea n