După doi ani de renovare şi reamenajare, magazi-nul Cocor îşi deschide uşile pentru clienţii cu venituri medii şi mari, gata să-şi cheltuie banii în cele peste 120 de magazine ale sale.
Prăfuitul Cocor, plin de vânzători de „de toate“, şi-a schimbat radical lookul, afişându-se fresh şi stilish, după modelul Sack’s Fifth Avenue. În clădirea care acum doi ani încă expunea la intrare banale rochii de mireasă, confecţii ieftine şi pantofi no name, se vor comercializa haine scumpe de la Gucci, la Ferre, bijuterii de lux sau creaţii ale designerilor români. De acum, Cocor nu mai este pentru oricine, ci doar pentru cine-şi permite. A fost nevoie de 25 de milioane de euro pentru acest facelift al vechiului magazin, dar şi o „media faţadă“ care lasă cu gura căscată pe oricare dintre cei 100.000 de şoferi care trec zilnic prin faţa magazinului.
O campanie lunară de 4.500 de clipuri costă 30.000 de euro, însă, potrivit managerului, Dan Bărbulescu, doar 40% din ce va fi difuzat pe faţadă reprezintă reclamă plătită, în rest fiind promovate evenimentele culturale ale Bucureştiului, acest lucru făcând parte dintr-un parteneriat cu Primăria Capitalei. Amplasat în imediata apropiere a Centrului Istoric, unde chiriile, contrar trendului, s-au majorat, investitorii magazinului Cocor au profitat de acest lucru şi au crescut preţurile la tot ce se putea monetiza. Spre exemplu, parcarea construită pe şapte niveluri şi care dispune de 200 de locuri, este mai scumpă cu până la 60% faţă de cea de la Unirea, situată la câteva sute de metri mai jos. „Ora de parcare costă cinci lei,tariful majorându-se cu 2,5 lei pentru fiecare jumătate de oră petrecută în plus. Păstrez astfel tot timpul circa 20% din locuri pentru cei din trafic. Vreau ca omul să vină ţintit către magazin şi să-şi facă cumpărăturile rapid, să nu piardă timp cu locul de parcare“, îşi motivează tariful Dan Bărbu