In paralel cu premierele, lansarile si masinile concept, Salonul Auto de la Paris a organizat si o expozitie a vedetelor. Anul acesta zece constructori celebri au expus masinile lor de patrimoniu, adica tot atatea masini de colectie, ale caror preturi rivalizau cu cele mai scumpe "premiere".
Una din masinile vedeta a fost adusa de constructorul Opel (foto sus). Minunatul Opel Admiral, cu cei 5,27 metri lungime, este una dintre cele mai lungi masini. Este extrem de pretioasa, in conditiile in care Opel a produs doar 6.400 de exemplare.
Limuzina are sase cilindri, 75 de cai putere - enorm pentru acea vreme - care puteau face ca masina sa goneasca cu 210 km/h. Opel a avut cea mai eleganta caroserie cu portiere antagonice din toate masinile perioadei, scrie L'Internaute.
Mercedes 300 SL este unul din modelele mitice fiind considerata si azi o super masina. Are o linie atemporala, performanta si eleganta. Mercedes 300 SL este, si azi, una din marile realizari ale constructorului german.
Renault R5 TL realizata in 1973 este o masina jucausa si polivalenta. In momentul in care a fost lansata, R5 a fost cea mai vanduta masina din Franta.
Conceputa special pentru publicul feminin, Renault a lansat in 1963, in colaborare cu revista pentru femeie "Elle", modelul Renault 4.
Citroen lansa in 1932 C4, un model de lux, foarte finisat si echipat la maximul perioadei. Acest model a castigat cele mai multe premii, tocmai pentru eleganta desavarsita, atat in interior cat si in exterior.
Carosat de Pininfarina, Peugeot 404, Berlina, model 1967, a fost, la vremea lui o masina concept. Peugeot a dat lovitura cu acest model dupa ce a reusit sa vanda exact 1.672.395 de exemplare.
In aprilie 1954, Alfa Romeo Giulietta Sprint a fost lansata o