Trenul de mare viteza Eurostar MKIIO este gata sa inlocuiasca vechile garnituri TGV ce poarta in fiecare zi mii de calatori intre Franta si Marea Britanie.
Noile garnituri de mare viteza, E320, care pot atinge viteze de 320 km pe ora, vor putea parcurge distanta Paris-Londra in mai putin de 2 ore si 15 minute, scrie Daily Mail.
Noul model de tren de mare viteza, realizat de compania germana Siemens, a fost adus din Germania, fiind postat pentru vizionare la centrul ExCel din Londra.
Probleme insa vor fi din cauza faptului ca reteaua feroviara a Regatului Unit nu suporta decat viteze de sub 300 km pe ora, ale garniturilor de mare viteza. In acelasi timp, englezii au lansat un nou concept "High Speed 2", care va fi functional in 2015, pe tot teritoriul Marii Britanii.
Un astfel de tren poate transporta in conditii de confort sporit 900 de pasageri si va putea opera si pe tronsonul Paris- Bruxelles, compania germana Siemens a vandut deja 10 astfel de trenuri de mare viteza.
SNCF, unul din cei trei actionari ai proiectului Eurostar, va implementa inca din acest an noile garnituri, care vor opera alaturi de vechile TGV-uri, pe teritoriul Frantei.
Trenul de mare viteza Eurostar MKIIO este gata sa inlocuiasca vechile garnituri TGV ce poarta in fiecare zi mii de calatori intre Franta si Marea Britanie.
Noile garnituri de mare viteza, E320, care pot atinge viteze de 320 km pe ora, vor putea parcurge distanta Paris-Londra in mai putin de 2 ore si 15 minute, scrie Daily Mail.
Noul model de tren de mare viteza, realizat de compania germana Siemens, a fost adus din Germania, fiind postat pentru vizionare la centrul ExCel din Londra.
Probleme insa vor fi din cauza faptului ca reteaua feroviara a Regatului Unit nu suporta decat viteze de sub 300 km pe ora, a