Iranul poate provoca falimentul companiei franceze producatoare de masini Peugeot, daca inceteaza sa achizitioneze piese de schimb de la aceasta firma, a amenintat prim-vicepresedintele iranian Mohammad Reza Rahimi.
"Daca decidem asta, putem duce la faliment societatea Peugeot. Daca maine incetam importul de piese de schimb Peugeot, vanzarile companiei vor scadea cu 2,5 miliarde de dolari", adica aproximativ 1,8 miliarde de euro, a declarat sambata Rahimi, citat de Agence France Presse.
Iranul produce in prezent modelele Peugeot 405 si 206, care repezinta o mare parte din parcul de automobile din tara. O parte din piesele care compun aceste masini sunt importate.
Cu peste 1,4 milioane de vehicule produse anul trecut, Iranul este cel mai mare producator auto din Orientul Mijlociu.
Cele doua societati nationale, Saipa si Iran Khodro, produc masini in cooperare cu Peugeot si Renault (pentru productia de Logan-uri), dar si cu KIA.
Iranul poate provoca falimentul companiei franceze producatoare de masini Peugeot, daca inceteaza sa achizitioneze piese de schimb de la aceasta firma, a amenintat prim-vicepresedintele iranian Mohammad Reza Rahimi.
"Daca decidem asta, putem duce la faliment societatea Peugeot. Daca maine incetam importul de piese de schimb Peugeot, vanzarile companiei vor scadea cu 2,5 miliarde de dolari", adica aproximativ 1,8 miliarde de euro, a declarat sambata Rahimi, citat de Agence France Presse.
Iranul produce in prezent modelele Peugeot 405 si 206, care repezinta o mare parte din parcul de automobile din tara. O parte din piesele care compun aceste masini sunt importate.
Cu peste 1,4 milioane de vehicule produse anul trecut, Iranul este cel mai mare producator auto din Orientul Mijlociu.
Cele doua societati nationale, Saipa si Iran Khodro,