În septembrie 2010, concurenţa între cele mai sofisticate magazine din Londra a atins apogeul. Dacă Selfridges a deschis pe 23 Galeriile pantofilor, unde vor fi expuse 55.000 de modele, ce aparţin unor branduri ca: Roger Vivier, Jimmy Choo, Christian Louboutin sau Topshop Uggs şi Havaianas, atunci elegantul Liberty, unul dintre cele mai luxoase şi sofisticate magazine din lume, a abordat diferit sezonul toamnă/iarnă 2010, prin lansarea unei colecţii exclusive Manolo Blahnik pentru Liberty.
"World of Manolo boutique" a fost lansat în cadrul evenimentului "Noaptea albă a modei", organizat de Vogue UK la 8 septembrie 2010, la Londra. Amenajat la parterul opulentului magazin, "World of Manolo boutique" va fi găzduit de Liberty până la sfârşitul lunii decembrie. Manolo Blahnik a realizat şi designul vitrinelor din Strada Great Marlborough, iar pentru Sărbătorile de Crăciun plănuieşte să redea celebrului magazin o atmosferă "de modă veche" tipic englezească, ce se potriveşte perfect cu tendinţele sezonului. Rezultatul final reprezintă atât pasiunea pentru arhitectură a maestrului, cât şi cea pentru ilustraţiile lui Aubrey Beardsley. Manolo Blahnik colaborează pentru amenajarea magazinelor sale cu arhitecţii de la Data Nature Associates, care îi pun în practică schiţele, urmând indicaţiile stricte ale designerului. "World of Manolo boutique" are oglinzi neobişnuit de mari, canapele îmbrăcate în mătase fucsia şi verde pal, culorile preferate ale maestrului, iar desene în trompe l'oeil decorează pereţii încăperii, în timp ce creaţiile Manolo Blahnik sunt expuse pe elemente din feronărie în stil Art Nouveau. Pantofii lui Manolo se găsesc în cele 12 magazine proprii din întreaga lume, dar încălţămintea realizată exclusiv pentru Liberty se poate achiziţiona doar în acest loc. De ce a ales acest magazin? "Îmi place clădirea, îmi plac oamenii care vin aici, îmi