Fanii lui Cooley, Forte sau Liviu Dumitru vor avea posibilitatea de a-şi achiziţiona carduri BRD personalizate cu pozele jucătorilor favoriţi, graţie unui parteneriat încheiat între clubul BC Mureş Târgu-Mureş şi BRD Groupe Societe Generale.
Modelul cardurilor va fi prezentat joi, 21 octombrie, cu ocazia tradiţionalei întâlniri între „tigrii” şi fani, găzduită de restaurantul La Liga din incinta Mureş Mall. „Întâlnirea va avea două tematici, una din acestea fiind parteneriatul încheiat cu BRD. Astfel, se vor emite nişte carduri BRD pe care se va scrie numele cumpărătorului, cu poza lui Cooley sau a altui jucător, la alegere. Fiecare fan poate să aibă un card BRD pe care, pe lângă numele lui, să fie poza unui jucător al echipei. Acest lucru se practică cu succes în Anglia şi sunt foarte mulţi fani care au pe cardul bancar poza sportivului preferat. Sperăm să aibă succes şi la noi”, a afirmat Szalkay Jozsef, preşedintele BC Mureş.
“A la carte”, cardul personalizat de clienţi
Ideea cardurilor personalizate a fost implementată în România de BRD Groupe Societe Generale odată cu lansarea produsului „A la carte”, prin care clienţii băncii au posibilitatea de a-şi personaliza singuri cardul. „Este vorba despre cardurile BRD personalizate, „A la carte”, deja existente pe piaţă, doar că acum suporterii BC Mureş vor avea ocazia să aibă un card cu poza jucătorului lor preferat”, a declarat Kalman Bartha, Director Executiv Grup, sucursala BRD Groupe Societe Generale Târgu-Mureş. Potrivit acestuia, „A la carte” beneficiază de toată gama funcţionalităţilor specifice unui card, iar în prima fază pozele vor fi făcute joi, 21 octombrie, de un fotograf pus la dispoziţia fanilor de clubul BC Mureş, după care suporterii au la dispoziţie site-ul www.brd.ro pentru a furniza băncii fotografia preferată. „Cardul este complet funcţional, nu e un simplu gadget. La