Actul 1. Mai 2004. Unul dintre afișele celei de-a doua campanii MindBomb avea următorul mesaj ”6 din 49 mai cred că: există lucruri care nu se pot cumpăra oricât ai câștiga”. Pe atunci, Mastercard nu se folosea încă pentru ”toate celelalte”. Loteria Națională a sărit ca arsă și a depus sesizări la Poliție pentru a-i descoperi pe cei care îi ”lezează” imaginea. Până și Poliția a înțeles că sesizarea Loteriei Române e exagerată.
Actul 2. August 2007. Milioane de români stau la coadă la agențiile Loteriei, visând la Marele Premiu. MindBomb reeditează afișul, însoțit de această dată de un comunicat:
”Prin Loteria Naţională, Statul este iniţiatorul prostirii în masă şi cel mai bun vânzător de visuri.
Mass-media, în loc să informeze şi să educe, intră in joc şi preferă imbecilizarea.
În acest context, în fiecare duminică, la noi e 1 aprilie.
Am ales 6 vorbe din mai mult de 49:
1. Pică pară mălăiaţă în gura lu’ nătăfleaţã
2. Nu daţi banii pe prostii, luaţi ceva pentru copii
3. Fraieru’ ca aeru’
4. La muncă, nu la întins mâna
5. Pasărea mălai visează
6. Cetăţeanu’ sparge banu’
Aceste vorbe sunt dintr-o ţară, care nu mai ştim exact cum se cheamã. Umblă vorba ca ar fi România.
P.S.: Necâştigător”
Actul 3. Vara lui 2010. Milioane de români stau la coadă la agențiile Loteriei, visând la Marele Premiu. Până și MindBomb a obosit. Dar…
Actul 4. Octombrie 2010. Dar… citesc în ”România liberă” că primarul din Techirghiol, Adrian Stan, va cere Consiliului Local să aprobe, în şedinţa din 19 octombrie, un proiect de hotărâre care prevede ca instituţia pe care el o conduce să joace la Loto. Potrivit proiectului, consilierii locali ar urma să-şi cedeze o parte din indemnizaţie într-un fond din care să fie cumpărate bilete loto la fiecare sfârşit de săptămână. Apoi fiecare consilier local ar urma să prop