Una dintre metodele folosite de vedete pentru a-şi evalua succesul pe piaţă sunt reţelele de socializare din mediul online. Foarte activă pe Facebook, solista Inna se laudă, mai nou, cu faptul că recentul său videoclip, „Sun is Up”, a fost vizualizat de peste un milion de ori pe platforma YouTube, la doar o săptămână de la lansare. Clipul a fost difuzat în premieră pe data de 30 septembrie şi i-a câştigat îndeosebi pe admiratorii solistei, după ce aceasta apare în ipostaze „fierbinţi”. „Sun Is Up” a fost filmat pe 24 august, în Marbella, Spania, în regia lui Alex Herron, care a mai colaborat, printre alţii, cu Taio Cruz, Kesha şi Basshunter. În cei doi ani de la debut, Inna a lansat şapte videoclipuri. Astfel, în topul vizualizărilor pe YouTube se află „10 Minutes”- cu 1.890.148 vizitatori (din 26 iunie), urmată de „Amazing”- cu 11.068.852 vizualizări (din 14 septembrie 2009), „Love”- 669.288 vizualizări (din 4 noiembrie 2009), „Deja Vu”- 284.797 vizualizări (din 7 noiembrie 2009). Celelalte clipuri lansate sunt „Hot”, „I Need You for Christmas” şi „Sun Is Up”, dintre care ultimele două au fost difuzate în acest an.
Autori: A.B.
Una dintre metodele folosite de vedete pentru a-şi evalua succesul pe piaţă sunt reţelele de socializare din mediul online. Foarte activă pe Facebook, solista Inna se laudă, mai nou, cu faptul că recentul său videoclip, „Sun is Up”, a fost vizualizat de peste un milion de ori pe platforma YouTube, la doar o săptămână de la lansare. Clipul a fost difuzat în premieră pe data de 30 septembrie şi i-a câştigat îndeosebi pe admiratorii solistei, după ce aceasta apare în ipostaze „fierbinţi”. „Sun Is Up” a fost filmat pe 24 august, în Marbella, Spania, în regia lui Alex Herron, care a mai colaborat, printre alţii, cu Taio Cruz, Kesha şi Basshunter. În cei doi ani de la debut, Inna a lansat şapte videoclipu