Compania Duraziv, controlata de omul de afaceri Daniel Guzu, unul din cei mai cunoscuti antreprenori de pe piata locala, a livrat profilele metalice pentru Doldora Bazaar, centrul comercial din Bucuresti pe care fostul mare fotbalist Gheorghe Popescu il va deschide in curand.
“Lui Gica Popescu i-am dat profile de vreo 200.000 de lei (47.000 de euro – n.red.)”, spune Daniel Guzu, proprietarul Duraziv.
Doldora Bazaar, care va suporta o investitie de circa 10 milioane de euro, are o suprafata de 7.000 mp inchiriabili si va gazdui circa 500 de magazine, traficul zilnic fiind estimat la 7.000-8.000 de vizitatori.
Centrul comercial este amplasat pe strada Pucheni (in apropierea pietei Rahova), pe un teren cu o suprafata de 12.300 mp si va fi deschis sapte zile pe saptamana. Complexul va cuprinde si 200 de locuri de parcare.
Duraziv, care produce profile metalice, vopsea si adezivi, a inregistrat o crestere valorica de peste 50% a vanzarilor de profile in primele noua luni, fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Per ansamblu, afacerile companiei au crescut cu 45% in perioada ianuarie - septembrie, comparativ cu acelasi interval din 2009.
Avansul s-a datorat extinderii retelei de distributie, largirii portofoliului de produse si investitiilor derulate in marketing.
“Daca nu erau taierile de salarii din aceasta vara, sunt convins ca puteam sa mentinem avansul de 60% pe care l-am inregistrat in primul semestru, in ciuda cresterii TVA. Multi cunoscuti mi-au spus ca au stopat lucrarile de refacere a locuintelor din cauza taierilor de salarii. Masura cu majorarea TVA nu avea cum sa ne afecteze, pentru ca cineva care cheltuia 100 de milioane (de lei vechi – n.red.) pentru renovarea unei case, avea puterea sa suporte cresterea taxei”, subliniaza Guzu.
In conditiile in care mediile politic si economic vor arata stabilitate a