Conducerea filialei locale a producatorului chinez de echipamente de telecomunicatii Huawei Technologies isi doreste sa ajunga la un procent de 10% din telefoanele mobile care se vor vinde pe piata locala pana in toamna anului viitor, compania urmand sa lanseze de la jumatatea lunii viitoare sase modele de telefoane care se vor diferentia de competitori in special prin pretul mai mic.
Reprezentantii companiei au anuntat inca din aceasta vara ca pana la finalul anului va lansa pe piata locala o tableta PC cu un ecran de 18 centimetri, care va costa aproximativ 350 de euro, si sase terminale mobile din toate categoriile de pret (entry, mediu si premium), managementul Huawei estimand ca pana la jumatatea anului viitor, producatorul poate inregistra vanzari de circa un milion de euro pe segmentul terminalelor mobile.
„Am hotarat sa intram anul acesta pe acest segment pentru ca este un moment oportun atat din punct de vedere al cererii pietei cat si al produselor. Piata cere acest lucru, iar, totodata, in ultima vreme, lumea se orienteaza catre produse cu un raport calitate pret foarte bun”, explica Vlad Doicaru (foto dreapta), manager de dezvoltare a businessului pentru Huawei Romania si Republica Moldova.
Telefoanele mobile ce vor fi lansate in mai putin de doua luni de Huawei vor avea preturi mai mici cu intre 5 si 20% comparativ cu modelele comercializate de principalii competitori, companiile Nokia, Samsung sau LG.
Un telefon de baza are un pret mediu de aproximativ 30 de euro pe piata locala, unul pe segmentul de mijloc costa intre 60 si 100 de euro , iar pretul mediu al unui smartphone incepe de la 200-250 de euro.
Printre terminalele cu care Huawei vrea sa ajunga la o cota de piata de 10% pe segmentul consumatorilor finali pana in toamna anului viitor se numara modelul C8500 dedicat tinerilor, terminale dual-sim pentru utilizatorii c