La numai şase ani de la începerea producţiei, Loganul intră în clubul select al mărcilor fabricate în peste un milion de exemplare. Maşina cu număr aniversar a fost produsă, marţi, la uzina din Mioveni. Vehiculul este o variantă berlină, de culoare albă, cu o motorizare de 1,2 litri, de 75 de cai putere, conformă cu standardele de poluare Euro 5. Maşina a fost cumpărată de o bucureşteancă.
"Logan este un vehicul low cost, care reprezintă un model de business de succes urmărit de majoritatea constructorilor importanţi din lume", a declarat Charles Morillo, directorul Uzinei Vehicule Dacia, potrivit Mediafax. Logan a fost lansat în 2004 şi a ajuns în prezent la patru versiuni de caroserie, respectiv berlină, MCV, VAN şi Pick-Up, şi la şase variante de motorizare, dintre care patru pe benzină şi două diesel.
Cele mai multe versiuni fabricate din gama Logan sunt berline, respectiv peste 636.000. În primele opt luni din 2010, Dacia a vândut peste 221.000 de vehicule peste graniţă, cea mai mare piaţă de export fiind Franţa, unde s-au cumpărat circa 76.000 de Dacia. A doua mare piaţă de desfacere de peste hotare a fost Germania, unde au fost livrate aproape 24.000 de unităţi.
La numai şase ani de la începerea producţiei, Loganul intră în clubul select al mărcilor fabricate în peste un milion de exemplare. Maşina cu număr aniversar a fost produsă, marţi, la uzina din Mioveni. Vehiculul este o variantă berlină, de culoare albă, cu o motorizare de 1,2 litri, de 75 de cai putere, conformă cu standardele de poluare Euro 5. Maşina a fost cumpărată de o bucureşteancă.
"Logan este un vehicul low cost, care reprezintă un model de business de succes urmărit de majoritatea constructorilor importanţi din lume", a declarat Charles Morillo, directorul Uzinei Vehicule Dacia, potrivit Mediafax. Logan a fost lansat în 2004 şi a ajuns în prezent la patru versiu