Tuning. Eugen Lungu si-a fabricat in atelierul propriu cel mai proaspat "model" Dacia Logan Eleganta. Formele noului Logan ar putea concura cu modelele cabrio de pe piata Asemanare. Partea din fata a masinii a ramas aproape neschimbata In ultimele luni, presa a abundat de stiri legate de Dacia Logan: ba ca va fi lansat un nou model, ba ca Logan ar disparea de pe piata. Intre timp, unii dintre proprietarii de Logan au luat-o inaintea fabricii producatoare de la Mioveni, Arges, schimband, in unele cazuri radical, infatisarea masinii lor. O astfel de transformare - aproape totala - au facut mecanicii de la Auto K 9 din Bucuresti, "fabricand" un nou model: Dacia Logan Cabrio. "Aveam in service-ul meu un Logan cam sifonat si m-am gandit ce as putea sa fac cu el. Ce a iesit, vedeti si dumneavoastra, un Logan Cabrio", ne-a declarat Eugen Lungu, proprietarul atelierului. El ne-a marturisit ca acest proiect i-a luat mult timp si destul de multi bani. "Ideea mi-a venit cu mai multe luni in urma. Stiam ce vreau sa fac, dar nu prea aveam timp. Am lucrat sporadic la el, cand si cand. Cat m-a costat? Pai, destul de mult, peste 10.000 de euro, si asta fara pretul masinii, doar tunarea. Dar cred ca a meritat", ne-a spus Lungu. El ne-a dezvaluit ca mai are un proiect legat tot de Dacia: vrea sa realizeze o limuzina pentru ocazii speciale prin alungirea unui Logan.
Tuning. Eugen Lungu si-a fabricat in atelierul propriu cel mai proaspat "model" Dacia Logan Eleganta. Formele noului Logan ar putea concura cu modelele cabrio de pe piata Asemanare. Partea din fata a masinii a ramas aproape neschimbata In ultimele luni, presa a abundat de stiri legate de Dacia Logan: ba ca va fi lansat un nou model, ba ca Logan ar disparea de pe piata. Intre timp, unii dintre proprietarii de Logan au luat-o inaintea fabricii producatoare de la Mioveni, Arges, schimband, in unele cazuri rad