Retailerul suedez de imbracaminte H&M (Hennes&Mauritz) intra in forta anul viitor pe piata de fashion retail din Romania prin deschiderea a 6 locatii in Bucuresti. Compania a inceput deja procesul de recrutare, primele pozitii disponibile fiind afisate pe site-ul H&M.
H&M, al treilea mare retailer la nivel mondial, dupa grupul american Gap si Inditex din Spania, detine 2.000 de magazine si 74.000 de angajati. Cea mai mare piata este Germania, urmata de Marea Britanie si Suedia.
Retailerul si-a anuntat inca din prima jumatate a acestui an intentia de a se extinde si pe piata din Romania, unde sunt prezente printre altele si branduri de talie internationala precum Zara sau Mango. Recent, H&M a afisat pe site-ul sau si primele pozitii disponibile pentru romanii care viseaza la o cariera in cadrul companiei: manager de departament, cash officer responsible, manager de magazin sau responsabil visual merchandising.
“Vedem un potential extraordinar pentru a ne extinde in Romania si intentionam sa deschidem 6 locatii in primavara anului viitor, in cele mai bune centre comerciale din Bucuresti”, a declarat pentru Wall-Street Filip Pietkiewicz-Bednarek, unul din purtatorii de cuvant ai H&M.
H&M va deschide in Bucuresti Mall si Plaza Romania doua magazine de cate 1.500 metri patrati, urmand sa intre si in AFI Cotroceni, Baneasa Shopping Center si Unirea Shopping Center.
Razvan Sin, seful departamentului de retail al DTZ, consultantul Anchor Grup pentru semnarea primelor contracte de inchiriere ale retailerului suedez H&M pe piata romaneasca, declara luna trecuta ca, potrivit modelului de expansiune urmat in alte tari din Europa Centrala si de Est, H&M ar putea sa deschida in anul urmator magazine in principalele orase de provincie, cu peste 300.000 de locuitori - Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca si Brasov, urmand ca ulterior sa vizeze