Reţeta financiară nu mai este atât de bună pentru CFR precum în urmă cu doi ani, din cauza numărului mic de bilete vândute pentru meciurile din Liga Campionilor. Pentru partida cu Basel, CFR nu a vândut decât 10.000 de bilete, iar stadionul nu va fi plin nici la întâlnirea cu Bayern
În ultimii ani, toate echipele româneşti care şi-au propus câştigarea titlului în competiţia internă, s-au axat pe o strategie rapidă de a face bani. Salvarea unor echipe precum Steaua, Unirea Urziceni sau CFR Cluj a venit din participarea în Liga Campionilor, de unde şi-au asigurat o mare parte din bugetul pentru un întreg sezon. Datorită performanţelor din perioada 2004-2006 a Stelei şi a Rapidului în Cupa UEFA, România a primit dreptul de a înscrie campioana direct în grupele Champions League, iar echipa clasată pe locul secund în ultimul tur preliminar al competiţiei.
12 milioane de euro în ediţia trecută
De această şansă a profitat şi CFR Cluj, echipă care în urmă cu doi ani a participat pentru prima oară în cea mai prestigioasă competiţie intercluburi. Reţeta financiară a fost una de un real succes pentru Arpad Paszkany. CFR a încasat 3,8 milioane pentru calificarea direct în grupe şi 550.000 de euro pentru fiecare dintre cele şase meciuri pe care le-a disputat (3,3 milioane).
De asemenea, cele patru puncte câştigate în grupa cu Roma, Chelsea şi Bordeaux au fost recompensate cu 1,2 milioane (800.000 pentru victoria cu Roma şi 400.000 pentru egalul cu Chelsea). Clujenii au mai încasat bani şi din drepturile de televizare, calculate în funcţie de puterea economică a ţării şi a cotei de piaţă a clubului. Astfel, alte 1,5 milioane de euro au intrat în conturile celor din Gruia, din „market pool“. Din vânzarea de bilete pentru cele trei meciuri de pe teren propriu, Paszkany a mai încasat alte două milioane de euro, suma totală ajungând la aproape 12 mili