Directorul de vânzări Volkswagen, Christian Klingler, a recunoscut că grupul auto pe care îl reprezintă nu are, în acest moment, nicio armă cu care să contracareze succesul Dacia. Sursa: DACIA
Clubul auto german ADAC a răsturnat, în 2005, un autoturism Dacia Logan, în timpul unui test condus neadecvat, după cum s-a dovedit ulterior.
Astăzi, Dacia a scos de pe linia de montaj autoturismul Dacia Logan cu numărul 1.000.000.
În 2010, cu câțiva ani de criză la activ, care le-au oferit europenilor, inclusiv germanilor, o nesperată oportunitate pentru a descoperi și comanda modelele Dacia, un reprezentat al celui mai mare grup auto din Europa – Volkswagen – și-a făcut timp pentru a ataca Dacia.
Potrivit directorului de vânzări Volkswagen, Christian Klingler, citat de publicația austriacă ”Die Presse”, autoturismele Dacia sunt ”un amestec de plastic ieftin și tehnologie arhaică Renault”.
Celor peste 17.000 de germani, care și-au cumpărat, în prima jumătate a acestui an un autoturism nou marca Dacia, pare să nu le fi păsat prea mult de toate acestea.
Motivul iritării evidente etalate de oficialul Volkswagen poate fi decriptat într-o altă declarație oferită cu același prilej.
Christian Klingler a recunoscut că grupul auto pe care îl reprezintă - și din care face parte și Skoda, marca, teoretic, mai ieftină din portofoliu - nu are, în acest moment, nicio armă, adică niciun model, cu care să contracareze succesul Dacia.