Twitter, una dintre cele mai mari reţele de socializare din lume, vrea să ajungă la 1 miliard de utilizatori, devansând astfel Facebook, principalul rival, a declarat co-fondatorul companiei Evan Williams, relatează Bloomberg. El nu a precizat şi perioada în care Twitter vrea să atingă această cifră. Evan a declarat că numărul mare de utilizatori ar ajuta compania să atragă şi mai multă publicitate. Twitter a lansat recent propria platformă de publicitate, cu care a atras reclame de la peste 30 de mari companii, de la Coca-Cola şi Virgin America la Starbucks, renumitul producător de cafea. Cu toate acestea însă, multe dintre aceste nume mari susţin că publicitatea pe Twitter rămâne un experiment. În schimb, Facebook estimează venituri de 1,4 miliarde de dolari din publicitate în acest an. Compania are peste 500 de milioane de utilizatori, comparativ cu cei peste 150 de milioane ai Twitter. Reclamele pe Facebook sunt afişate în partea dreapta a ecranului în funcţie de căutările utilizatorilor. Datorită numărului mare de utilizatori, marile companii doresc să-şi promoveze cât mai mult produsele pe Facebook.
Twitter, una dintre cele mai mari reţele de socializare din lume, vrea să ajungă la 1 miliard de utilizatori, devansând astfel Facebook, principalul rival, a declarat co-fondatorul companiei Evan Williams, relatează Bloomberg. El nu a precizat şi perioada în care Twitter vrea să atingă această cifră. Evan a declarat că numărul mare de utilizatori ar ajuta compania să atragă şi mai multă publicitate. Twitter a lansat recent propria platformă de publicitate, cu care a atras reclame de la peste 30 de mari companii, de la Coca-Cola şi Virgin America la Starbucks, renumitul producător de cafea. Cu toate acestea însă, multe dintre aceste nume mari susţin că publicitatea pe Twitter rămâne un experiment. În schimb, Facebook estimează venituri de 1,4 miliarde de do