Un grup de 400 de clienţi nemulţumiţi ai BCR, care au contractat casa de avocaţi Piperea şi Asociaţii pentru consiliere juridică, vor depune luni 18 octombrie o cerere pentru chemarea băncii în instanţă, după ce invitaţia la conciliere nu a fost onorată. Reprezentanţii Piperea şi Asociaţii au anunţat că banca a transmis luni prin fax refuzul de a participa la discuţiile care vizau concilierea în conflictul cu clienţii, pe motiv că nu a primit dosarele de credit aflate în cauză, aşa cum solicitase. "Oricum prin conciliere am indicat care sunt problemele ce necesită a fi discutate, fără a face trimitere la clauzele contractuale, tocmai pentru că acestea sunt prezente în orice contract - contractele sunt de adeziune, fiind preformulate", au spus reprezentanţii societăţii Piperea şi Asociaţii. Banca nu a comentat aceste informaţii. Tot avocaţii de la Piperea şi Asociaţii au fost aleşi şi de clienţii Volksbank pentru a le reprezenta interesele, iar în cazul lor procedura de conciliere a fost demarată pe 6 octombrie. Dacă nu se ajunge la o înţelegere cu banca în termen de 15 zile, urmează să fie demarate procedurile judiciare.
Un grup de 400 de clienţi nemulţumiţi ai BCR, care au contractat casa de avocaţi Piperea şi Asociaţii pentru consiliere juridică, vor depune luni 18 octombrie o cerere pentru chemarea băncii în instanţă, după ce invitaţia la conciliere nu a fost onorată. Reprezentanţii Piperea şi Asociaţii au anunţat că banca a transmis luni prin fax refuzul de a participa la discuţiile care vizau concilierea în conflictul cu clienţii, pe motiv că nu a primit dosarele de credit aflate în cauză, aşa cum solicitase. "Oricum prin conciliere am indicat care sunt problemele ce necesită a fi discutate, fără a face trimitere la clauzele contractuale, tocmai pentru că acestea sunt prezente în orice contract - contractele sunt de adeziune, fiind preformulate",