Americanii de la Citibank au început să vândă clienţilor două produse de asigurare de viaţă dezvoltate de către ING Asigurări, care completează oferta de retail a băncii, lansată la scară completă începând de anul trecut.
Citi targetează acum clienţii de top care au nevoie de servicii financiare complexe, după ce în trecut operaţiunile de retail s-au limitat la vânzarea de credite de consum. La lansarea ofertei complexe de retail, în toamna lui 2009, banca prezentase pe lângă conturi curente, depozite la termen şi carduri de credit şi poliţe de asigurări de viaţă de la AIG Life (devenită între timp Alico).
"Acest parteneriat cu ING Asigurări are la bază interesul permanent al Citibank de a-şi dezvolta portofoliul de produse pentru persoane fizice", a declarat Kumar Ramachandran (foto), directorul departamentului de retail al Citi.
Unul dintre produsele comercializate de bancă permite clienţilor să economisească bani pentru copiii lor până când aceştia împlinesc cel puţin 18 ani. O parte a primelor, destinată economisirii, este investită de către asigurător, iar profitul obţinut îi revine clientului, care îşi asumă însă şi riscul unor eventuale pierderi. La maturitatea contractului, beneficiarul primeşte indemnizaţia de asigurare sub formă de cinci rente anuale sau într-o singură tranşă.
"Extinderea parteneriatelor în zona de distribuţie bancassurance nu este un obiectiv recent al ING Asigurări de Viaţă. Colaborăm deja cu câteva instituţii bancare importante în vederea vânzării produselor de asigurări de viaţa şi pensii facultative, Citibank devenind de curând un nou partener în acest sens. În ceea ce priveşte relaţia noastră comercială cu ING Bank, aceasta va continua în viitor ca şi până acum", a declarat Cornelia Coman, directorul general al ING Asigurări.
Celălalt produs este o asigurare de viaţă cu componentă de economisire, la matur