Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni a produs pe 12 octombrie autoturismul Logan cu numarul 1.000.000 dupa sase ani de la fabricarea primului astfel de automobil, modelul aniversar fiind o berlina de culoare alba.
Masina va ajunge in Bucuresti. Motorizarea este de 1,2 l benzina 75 CP, Euro 5, iar costul automobilului a fost de 5.740 de euro cu TVA si trei tichete Rabla.
Charles Morillo, directorul Uzinei Vehicule Dacia, prezent la eveniment a caracterizat Logan-ul ca fiind "un vehicul low-cost ce reprezinta, insa, un model de business de succes".
Pentru aceasta aniversare, Dacia ne-a invitat la un eveniment organizat la Uzina Vehicule de la Mioveni, in Montaj General, iar pana la intrarea in hala motivul vizitei a ramas secret.
Vazuta din exterior Uzina Dacia arata ca un terminal cu mai multe porti de imbarcare, am vazut cel putin 6 porti si parcari exterioare demne de un centru comercial, pentru ca la fabrica lucreaza 13.000 de oameni.
In incinta Uzinei, sunt foarte multe reguli si un mod de viata precum intr-un orasel civilizat.
Sunt treceri de pietoni, microbuze pentru angajati care au statiile lor bine stabilite si un fus orar pe care il respecta, precum si camere radar pentru masinile care depasesc viteza de 40km/h impusa de companie.
Autoturisme cu tablite lipite in geam si fara numere de inmatriculare se plimba in voie pe strazile fabricii Dacia. Liviu Ion, directorul de comunicare Dacia, ne-a spus ca aceste masini isi vor petrece viata la uzina si nu vor parasi niciodata fabrica, nu vor fi inscrise in circulatie.
Dacia isi tine angajatii la curent cu evolutia marcii, prin canalul TV intern care functioneaza de anul trecut si prin revista proprie pe care o are de 5 ani. Revista Dacia este lunara si se face intr-un numar de 18.000 de exemplare. Angajatii cu rezultate bune sunt rasplatiti cu prime si a