Dent Estet, liderul serviciilor medicale de stomatologie din România, anunţă lansarea pe piaţă a abonamentelor individuale şi estimează că acestea (alături de cele pentru companii, existente deja) vor genera, până în anul 2012, 40% din cifra de afaceri a companiei. În 2010, abonamentele au reprezentat 10% din cifra de afaceri a Dent Estet, printre clienţii corporate ai clinicii numărându-se companii mari ca Microsoft sau Accor Services. În 2009, Dent Estet a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane euro, faţă de 1,3 milioane euro în 2008, iar pentru 2010 compania şi-a propus o creştere a business-ului cu 20%. "Ocupăm un loc important pe piaţa abonamentelor pentru companii, de aceea am decis să extindem această gamă de servicii prin lansarea abonamentelor individuale. Accentul va fi pus aşadar pe prevenţie şi pe intervenţia rapidă, abonamentele individuale reprezentând un pas important către asigurările stomatologice private, deja comune în ţările cu sisteme avansate de asigurări de sănătate," a declarat, într-un comunicat remis redacţiei, Oana Taban, CEO Dent Estet.
Cele 3 tipuri de abonamente pentru adulţi, cu costuri lunare începând cu 15 euro, oferă soluţii eficiente din punct de vedere financiar pentru servicii medicale premium - astfel, se poate reduce costul unui tratament cu până la 50%, faţă de un tratament contractat spontan, potrivit reprezentanţilor companiei. Clienţii cu abonament individual vor beneficia de prioritate la programări în regim de urgenţă şi reduceri pentru întreaga familie. De asemenea, abonamentul individual este echivalent cu o asigurare stomatologică şi, mai mult decât atât, este deductibil fiscal.
Dent Estet este liderul serviciilor medicale de stomatologie din România, activează de 11 ani în servicii de estetică dentară şi are peste 15.000 de pacienţi în 4 clinici.
Dent Estet, liderul serviciilor medicale de s