O freza cu diametrul de aproape zece metri va termina perforarea tunelului feroviar Gothard, din Elvetia, galeria din inima Alpilor devenind, astfel, cel mai lung tunel din lume.
"Santierul secolului" va permite, in 2017, ca distanta dintre Zurich si Milano sa fie parcursa in doua ore si 40 de minute, cu o ora mai putin decat in prezent, informeaza travel.ezinemark.com.
Trenurile de pasageri vor putea circula cu 250 km/h, in timp ce garniturile de marfa, cu 160 km/h, viteza de doua ori mai mare decat cea cu care se circula in prezent.
Tunelul Gothard, pentru care elvetienii au cheltuit circa 7,5 miliarde de euro, va detrona tunelul japonez Seikan (53,8 km), care face legatura intre insulele Honshu si Hokkaido.
Prin galerie vor putea trece circa 300 de trenuri din 2017, mult mai multe decat prin tunelul actual.
O freza cu diametrul de aproape zece metri va termina perforarea tunelului feroviar Gothard, din Elvetia, galeria din inima Alpilor devenind, astfel, cel mai lung tunel din lume.
"Santierul secolului" va permite, in 2017, ca distanta dintre Zurich si Milano sa fie parcursa in doua ore si 40 de minute, cu o ora mai putin decat in prezent, informeaza travel.ezinemark.com.
Trenurile de pasageri vor putea circula cu 250 km/h, in timp ce garniturile de marfa, cu 160 km/h, viteza de doua ori mai mare decat cea cu care se circula in prezent.
Tunelul Gothard, pentru care elvetienii au cheltuit circa 7,5 miliarde de euro, va detrona tunelul japonez Seikan (53,8 km), care face legatura intre insulele Honshu si Hokkaido.
Prin galerie vor putea trece circa 300 de trenuri din 2017, mult mai multe decat prin tunelul actual.