Piaţa locală de laptopuri a crescut cu 30% în primele nouă luni ale anului, în condiţiile în care utilizatorii îşi reînnoiesc computerele, a declarat Taiju Ishikawa, branch manager al Sony România, filiala locală a producătorului japonez de echipamente IT. "În acest an Sony şi-a mărit cota de piaţă la 3-4% odată cu evoluţia pieţei, faţă de 2 procente de anul trecut", a spus Ishikawa. Compania a lansat ieri în România o nouă serie de laptopuri pentru zona business, dar şi consumer. Potrivit lui Ishikawa, laptopurile pentru segmentul business reprezintă 20% ca valoare din vânzările companiei pe piaţa locală. Laptopul Sony Vaio pentru zona de business, din seria Z, lansat ieri costă 15.000 de lei. Acesta are un ecran de 13,1 inchi (33 cm) şi cântăreşte 1,5 kg. Bateria are o autonomie de 6 ore. Are conectivitatea 3G, Wi-Fi şi Bluetooth.
Piaţa locală de laptopuri a crescut cu 30% în primele nouă luni ale anului, în condiţiile în care utilizatorii îşi reînnoiesc computerele, a declarat Taiju Ishikawa, branch manager al Sony România, filiala locală a producătorului japonez de echipamente IT. "În acest an Sony şi-a mărit cota de piaţă la 3-4% odată cu evoluţia pieţei, faţă de 2 procente de anul trecut", a spus Ishikawa. Compania a lansat ieri în România o nouă serie de laptopuri pentru zona business, dar şi consumer. Potrivit lui Ishikawa, laptopurile pentru segmentul business reprezintă 20% ca valoare din vânzările companiei pe piaţa locală. Laptopul Sony Vaio pentru zona de business, din seria Z, lansat ieri costă 15.000 de lei. Acesta are un ecran de 13,1 inchi (33 cm) şi cântăreşte 1,5 kg. Bateria are o autonomie de 6 ore. Are conectivitatea 3G, Wi-Fi şi Bluetooth.