Coreea de Sud se pregăteşte să găzduiască la sfârşitul acestei săptămâni prima cursă de Formula 1 din istorie, dar circuitul a fost finalizat cu numai o săptămână în urmă, când a fost turnat ultimul strat de asfalt, iar acesta să fie uleios şi să cedeze.
Aceste probleme îl îngrijorează Nick Heidfeld, pilotul echipei BMW-Sauber considerând că şansele ca pista să fie alunecoasă sunt foarte mari.
"Din punctul de vedere al piloţilor, cel mai important lucru este ca asfaltul să reziste. Dacă ultimul strat de asfalt este turnat cu puţin timp înainte, se înţelege că poate fi uleios, ceea ce ar fi extrem de problematic", a declarat germanul.
Nico Rosberg îi împărtăşeste ideile exprimându-şi îngrijorarea că structura asfaltului ar putea ceda. "Arată grozav din pozele pe care le-am văzut şi sper ca asfaltul să reziste, pentru că a fost turnat foarte recent", a precizat el.
Karun Chandhok, singurul pilot care a avut ocazia să testeze un monopost de Formula 1 pe circuitul Yeongam, înainte de turnarea ultimului strat de asfalt. Indianul, care a concurat în prima parte a sezonului pentru Hispania Racing, a sugerat că piloţii ar putea fi cu până la 3 secunde mai lenti decât în mod obişnuit din cauza finalizării cu întârziere a lucrărilor.
"Probabil că aderenta va fi mai mică decât ar fi fost peste 6 săptămâni, pentru că uleiul are nevoie de timp pentru a ajunge la suprafaţă. Când au reasfaltat circuitul de la Donington Park în 2004 piloţii au fost cu 3 secunde mai lenti, dar nu cred că va fi periculos", a precizat indianul. Marele Premiu al Coreei de Sud va avea loc la sfârşitul acestei săptămâni.