Două maşini noi Aro au fost înmatriculate în iunie şi septembrie, la cinci ani de la oprirea producţiei uzinei din Câmpulung Muscel şi la trei ani de la înscrierea în circulaţie a ultimelor modele ale mărcii, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
Înmatriculările au surprins atât proprietarul licenţei Aro, cât şi reprezentantul fanilor mărcii. "Singura explicaţie este că achiziţia a fost făcută în trecut, dar cel sau cei care au înregistrat maşinile le-au ţinut nerulate până acum. Nu putem şti cine sunt aceste persoane, ar putea fi din rândul celor pasionaţi ai mărcii. În ce ne priveşte, ultimele maşini şi piese le-am vândut în 2007", a declarat Sergiu Filip, directorul general al firmei care deţine terenul şi licenţa Aro - Landmark Management, controlată de omul de afaceri Nicolae Raţiu.
Două maşini noi Aro au fost înmatriculate în iunie şi septembrie, la cinci ani de la oprirea producţiei uzinei din Câmpulung Muscel şi la trei ani de la înscrierea în circulaţie a ultimelor modele ale mărcii, potrivit datelor Direcţiei Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
Înmatriculările au surprins atât proprietarul licenţei Aro, cât şi reprezentantul fanilor mărcii. "Singura explicaţie este că achiziţia a fost făcută în trecut, dar cel sau cei care au înregistrat maşinile le-au ţinut nerulate până acum. Nu putem şti cine sunt aceste persoane, ar putea fi din rândul celor pasionaţi ai mărcii. În ce ne priveşte, ultimele maşini şi piese le-am vândut în 2007", a declarat Sergiu Filip, directorul general al firmei care deţine terenul şi licenţa Aro - Landmark Management, controlată de omul de afaceri Nicolae Raţiu.