Noua campanie pentru sutienele Wonderbra ar putea cauza accidente rutiere. Un panou 3D de aproape doi metri care ilustrează bustul modelului brazilian Sabraine Banado este motiv de îngrijorare pentru şoferii care nu au ochelari speciali.
Eva Herzigova şi sloganul aluziv „Hello boys" al campaniei Wonderbra din 1994 reprezintă precedentul care îi face pe reprezentanţii Institutului Britanic al Automobiliştilor (IBA) să creadă că noul panou poate provoca accidente în rândul şoferilor.
Citeşte şi:
Cum te ajută "Avatar" să-ţi descoperi problemele de vedere
Primul film erotic 3D se va turna în Italia
VIDEO Tehnologia 3D cucereşte publicul
Pentru conducătorii auto, bărbaţi în special, un bust generos de aproape doi metri, vizibil în 3D, este un motiv major de distragere a atenţiei de la şofat, consideră specialiştii, potrivit dailymail.co.uk.
Fără ochelari creşte riscul
Chiar dacă este nevoie de ochelari 3D pentru a avea parte de cea mai clară imagine, Vince Yearley, purtătorul de cuvânt al IBA, crede că tocmai acest aspect este alarmant.
„Pentru automobiliştii care nu au ochelarii speciali în maşină, şi majoritatea nu au, imaginea este neclară şi asta îi va forţa să se concentreze şi mai mult la fotografie", a explicat Vince Yearley.
„Cred că este o distragere de la drum, şi pentru bărbaţi, şi pentru femei. Este de‑ajuns să-ţi pierzi atenţia câteva secunde şi poate să se întâmple un accident", adaugă acesta.
Eva Herzigova, în campania Wonderbra din 1994
Şi Societatea Regală de Prevenire a Accidentelor conturează ideea că astfel de panouri intervin nociv în atenţia conducătorilor. „Suntem foarte preocupaţi de imaginile neclare şi de cele în mişcare, pentru că încurajează şoferii să se uite foarte atent şi le distrag atenţia de la drum", a spus un reprezentant al SRPA. Atenţionă