Procesul de recrutare in sistemul bancar a devenit tot mai dificil pe masura ce situatia economica actuala a impus restructurarea costurilor, inclusiv a cheltuielilor cu personalul. Citibank isi stabileste obiectivele si prioritatile de HR in corelare cu cele stabilite pe partea de business, dar si cu opiniile angajatilor despre calitatea mediului organizational, sustine Carmen Maftei, directorul de resurse umane din cadrul sucursalei locale a Citi.
Echipa de resurse umane din cadrul sucursalei locale a Citi are ca scop realizarea unui parteneriat cu businessul, astfel incat angajatii sa beneficieze de suport pentru atingerea rezultatelor. "Obiectivele si prioritatile echipei HR sunt definite si in permanenta corelare, pe de o parte, cu cele de business si, pe de alta parte, cu opinia exprimata a angajatilor nostri despre calitatea mediului organizational si a managementului", spune Carmen Maftei (foto), directorul de resurse umane din cadrul Citibank Romania.
Citi si-a stabilit ca prioritati pe partea de resurse umare pregatirea profesionala a angajatilor, dezvoltarea accelerata a talentelor, implicarea angajatilor in crearea unui mediu de lucru motivant si asigurarea unui pachet de remuneratii si beneficii care sa permita bancii pastrarea avantajului competitiv pe piata locala.
"Meritocratia este una din principalele valori definitorii pentru strategia HR. Citi recunoaste si recompenseaza performanta, evaluand contributia angajatilor la obiectivele companiei printr-un sistem de management al performantei cu accent atat pe ce s-a obtinut cat si pe cum s-a obtinut", afirma Carmen Maftei.
Citi urmareste sa atraga in echipa sa atat angajati cu expertiza, cat si candidati fara experienta profesionala dar cu potential de dezvoltare. Banca are in prezent, pe plan local, 440 de angajati.
"Un element cheie al profilului pentru un candida